Termék kategóriák
Termék kategóriák
Warsaw vezetői mellény
Warsaw vezetői mellény
Cikkszám: C476YNRL
Raktáron
3 619 Ft 2 850 Ft + ÁFA

Warsaw vezetői mellény

Cikkszám: C476YNRL
3 619 Ft 2 850 Ft + ÁFA
Egységár: 3 619 Ft/db 2 850 Ft/db + ÁFA
Raktáron
Forradalmi dizájn egyedi praktikus megoldásokkal. Többfunkciós zsebek azonosítókártyatartó zseb zippzáros záródás mobiltelefontartó zseb. Az egyre növekvő igényeknek megfelelően több színkombinációban elérhető.
Raktáron
Méret
Mérettáblázat
Külső raktáron 5820 db. Szállítás 3-5 munkanap.
Vásároljon regisztrációval és 72 Ft-ot levásárolhat a rendelés átvétele után!
Vagy rendelje meg telefonon:
60 napos pénzvisszafizetési garancia

Ajándék minden rendeléshez!

Hűségpont rendszer a további kedvezményekért

Előnyök
Szállítás
Kérdése van?
Gyakran ismételt kérdések

Garancia-60 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. 

Minden rendeléshez ajándékot adunk.

Hűségpontrendszer - fizessen pontokkal!

Ingyenes szállítás nettó 19.990 Ft felett.

Cserelehetőség

 

A futárszolgálatot GLS  partnerünk nagy tapasztalattal, biztonságosan, és kedvező feltételekkel, utánvétes formában is kiszállítja az Önök által kért termékeket.

Nettó 19.990 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás INGYENES!

A házhozszállítás díja nettó 19 990 forintig egységesen bruttó 1590 Ft.

Az utánvét díja bruttó 350 Ft.

Webshopunkban vásárló ügyfeleink számára a GLS Flex Delivery szolgáltatása elérhető, ami számos előnnyel bír az alapszolgáltatással szemben.

1. SMS és e-mail értesítés a csomag feladásáról
A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti Önt a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

2. SMS és e-mail értesítés a kiszállítás megkezdéséről
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

3. Értesítés a sikertelen kiszállításról, hogy ne érje meglepetés
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

4. Kézbesítési lehetőség
Normál esetben a GLS kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését. De abban az esetben, ha a feladó megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, a GLS szükség szerint harmadszorra is kiszállítja a küldeményt - és elküldi a kiszállítási értesítőt is.
A FlexDeliveryService szolgáltatással Ön tevékenyen bekapcsolódhat a logisztikai folyamatba, ami nemcsak hozzájárul a sikeres kézbesítéshez, hanem jelentősen növeli az Ön elégedettségét is.

Maradt még megválaszolatlan kérdése? Keressen minket!

E-mail: info@mekoutlet.hu

Telefon: +36 30 152 6168

Messenger üzenet: írok Facebookon

Mikor szállítják ki a megrendelésemet?
A GLS a kiszállítást hétköznapokon munkaidőben teljesíti 8:00 - 17:00 között. A kiszállítás megkezdéséről a futárszolgálat SMS értesítőt küld. A csomagot a GLS weboldalán is nyomon követheti az alábbi oldalon.

Kell-e fizetnem a szállításért?
Amennyiben rendelésének összege meghaladja a nettó 19 990 Ft-ot, mi álljuk a szállítás díját. Nettó 19 990 Ft-ot meg nem haladó rendeléseknél az egész ország területére 1590 Ft a kiszállítás díja. Az említett kiszállítási feltételek kizárólag belföldön érvényesek, a külföldi csomagküldés egyedi díjszabású, ami függ a csomag méretétől és súlyától. A pontos díjszabásról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Hogyan fizethetek utánvétel esetén?
Készpénzzel illetve bankkártyával tudja kiegyenlíteni a futárnak az utánvétel összegét.

Hogyan követhetem nyomon a csomagom?
Miután csomagját összekészítettük, és átadtuk a GLS-nek, egy e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot, melyet a GLS csomagkövető oldalán ellenőrizhet, illetve okostelefonjára letölthető GLS Android ; iOS és Windows Mobil alkalmazással.

Futárszolgálattal kértem a kiszállítást, de mégsem jó az időpont. Van lehetőség módosításra?
A kiszállítás megkezdéséig lehetőség van mind az időpont, mind a szállítási cím megváltoztatására. A csomag feladásáról kiküldött e-mail-ben a csomagszámra kattintva kiválaszthatjuk a számunkra megfelelő új időpontot vagy akár új címet.

Nem voltam otthon a kiszállításkor, mi a teendő?
Ha csomagjának kiszállítása sikertelen, a GLS e-mail és sms értesítőt küld a sikertelen kiszállításról. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol Ön kiválaszthatja a megfelelő időpontot a következő kiszállításra. Ha a következő kiszállítás sem sikeres, egy harmadik, időpont választására is lehetősége van. 3 sikertelen kiszállítás után azonban nincs lehetőség további módosításra, csomagja visszakerül központi raktárunkba.

Szeretném, ha minél előbb megérkezne a megrendelt termék. Mik a lehetőségeim?
Törekszünk arra, hogy a rendelést követően a lehető leghamarabb a futárhoz kerüljön a megrendelt áru, és zökkenőmentesen meg is érkezzen a megadott címre! A gyors és gördülékeny csomagfeladás cégünk alapfilozófiája, mindent elkövetünk, hogy a termékeidet a rendelést követően rövid határidővel áttudjad venni!

Termékleírás
• Kontraszt panelek
• CE minősítés
• Rádió hurok
• Fényvisszaverő szalag
• Elülső cipzárnyílás
• Dupla azonosító tartó
• Telefon és tolltartó zseb
• Telefontartó zseb
• D gyűrű
• 7 zseb
• Kisker csomagolás
• Két kisebb zseb
• XS-5XL
• 50 mosásra minősítve
Elégedettségi garancia

Cégünk 15.000+ online rendelést szolgált ki

Szakértői segítség

Nem hagyjuk hibásan választani, telefonon segítünk.

Kiváló ár-érték arány

Törekszünk a kedvező online árak biztosítására

Széles termékkínálat

Több mint 20.000 termék elérhető az oldalunkon.