Mikor szállítják ki a megrendelésemet?
A DPD a kiszállítást hétköznapokon munkaidőben teljesíti 8:00 - 17:00 között. A kiszállítás megkezdéséről a futárszolgálat SMS értesítőt küld. A csomagot a DPD weboldalán is nyomon követheti.
Kell-e fizetnem a szállításért?
Amennyiben rendelésének összege meghaladja a nettó 99 000 Ft-ot, mi álljuk a szállítás díját. Nettó 99 000 Ft-ot meg nem haladó rendeléseknél az egész ország területére 1790 Ft a kiszállítás díja. Az említett kiszállítási feltételek kizárólag belföldön érvényesek, a külföldi csomagküldés egyedi díjszabású, ami függ a csomag méretétől és súlyától. A pontos díjszabásról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
Hogyan fizethetek utánvétel esetén?
Készpénzzel illetve bankkártyával tudja kiegyenlíteni a futárnak az utánvétel összegét.
Hogyan követhetem nyomon a csomagom?
Miután csomagját összekészítettük, és átadtuk a DPD-nek, egy e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot, melyet a DPD csomagkövető oldalán ellenőrizhet.
Futárszolgálattal kértem a kiszállítást, de mégsem jó az időpont. Van lehetőség módosításra?
A kiszállítás megkezdéséig lehetőség van mind az időpont, mind a szállítási cím megváltoztatására. A csomag feladásáról kiküldött e-mail-ben a csomagszámra kattintva kiválaszthatjuk a számunkra megfelelő új időpontot vagy akár új címet.
Nem voltam otthon a kiszállításkor, mi a teendő?
Ha csomagjának kiszállítása sikertelen, az DPD e-mail és sms értesítőt küld a sikertelen kiszállításról.
Normál esetben a DPD kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, utána további átvételi lehetőséget biztosít.
Szeretném, ha minél előbb megérkezne a megrendelt termék. Mik a lehetőségeim?
Törekszünk arra, hogy a rendelést követően a lehető leghamarabb a futárhoz kerüljön a megrendelt áru, és zökkenőmentesen meg is érkezzen a megadott címre! A gyors és gördülékeny csomagfeladás cégünk alapfilozófiája, mindent elkövetünk, hogy a termékeidet a rendelést követően rövid határidővel áttudjad venni!